woord.blogg.se

Mitt första inlägg

Publicerad 2013-05-15 22:10:08 i Allmänt,

Tja jag är tillbaka !!
 
Lite ironisk med tanke på att detta ``inte`` är min grej trots det har jag haft två olika bloggar innan.. Jag får nog ärkänna det här är .... SJUKT SKUMT! 
om jag ens skriver beror det dels på att 
 1: Jag har haft en super tråkig dag
2: Jag försöker fördriva tiden
3: Jag har så mycket inlämningar och prov som väntar att jag försöker fördriva all tid här och sedan sova så att jag kan beskylla på min tidsbrist
4. okej de slut nu
 
Jag har gjort denna blogg under ett seröst tillstånd och förhoppnings vis så kommer den här att vara kvar. Vi får väl hoppas på det bästa!
 
Mvh: er värdige skrivare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela